Friday, December 31, 2010

semakin tua

apa korang takot?
takot jadi 20?
hahahaha..
kenapa kebanyakannya prempuan takot berumur 20,
lelaki buat donno je.....??
anda takot orang xboleh pggl anda BUDAK dah kerana anda bukan budak tp dah jadi org tua..
atau
adakah whai wanita anda takot lemak2 akan memenuhi badan2 anda yang cun tu?
jgn risau laki pon masalahnya lemak akan membukit di perut mereka.adil la ckit2..

ataupon korang

NAK KAWEN!!!!
em, gatal ye. aku pon xde calon lagi. tggu la turn lepas aku..
kalau ade yang trase nk kawen awl tu, cari la suami yang dah berusia,kaya raya..
xkan nk cari yg same umor ngn korang? mampu kah nk sara korang?
kalau cik abang yg dah berkedut tu, poket pnuh emas, sapu je..
cepat diorg ke rahmatullah, cepat la harta kekayaan tu dapat kt korang.
ini nasihat kebaikan. bak kata kawan2 aku,
money comes first....
(aku x ea diorang je.. diorang!!!!)
sebab aku nak cinta yang ikhlas...
aku maukan kebahgiaan bukan uang semata-mata!!!!
adoyai tetokan eden.ekau rsa statement eden ni lwk sgt ea..
eden serius ni tak do maen2 ehh...goli2 pon ikot ekau la yo jang,
XD

No comments:

Post a Comment

sila2