Tuesday, December 14, 2010

alkisahfortoday

"ohhhhhh.pantang lepa mek ni.sat gi ilang la dia..muahhhahahaa.."
bukan aku inginkan utk dilahirkan sebegini..
tp aku tetap bersyukur..

ALKISAH nya bermula ptg td ms kluaq ngn mak pak aku p mall..
aku ttidoq petang td(mampuih kena marah ngn dia kalau tau aku tidoq petang)
lepaih tu pukui 5ptg mak aku ajak p mall.
"DAYAH BANGUN.NI PANGGIL 2 KALI DAH..AYAH TGGU DARI TD LG"
wahhahaha.itulah aku.aku pon xtau pasaipa ketegaq sgt aku neh.
sesampai dlm kereta.
OHMYHP! 
jenoh,malaih p ambek kat ataih nuh

oh it's ok.

sampai dah kt sana......

depa masok watson.aku borink xtau nk buat apa.p laen sat...
aku p balik ctu trang tang2 depa dah mlesap..ohnooooo.
awat aku kna tinggai ngn mak pak aku.depa xsayang aku dh ka..
aku kheyau dlm aty.smpai aty depa buat aku lgu ni..
xpa2 aku dah besaq kan aku ni prangai mcm budak tadika plak khilangan mak pak..
aku trgin ja nk p buat announcement.msa tu aku tbayang dengaq announcement mgatakan,
'sesiapa ada kehilangan anak..sila datang ke kaunter..berumur err 19 dan agak sudah besar..'

bikin malu ja.
akhir kata aku p je cari kreta kt mna.aku pon masok balek mall tggu kat ataih kusi panjang tu depan a&w.smua orang lalu depan aku aku buat muka rimau.
bodo dak aku ni?padahai ada ja tmpt karoke,buleh ja aku nk p mlalak kt ctu.
taaapi aku tggu punya tggu.aku beli a&w.
makan makan mcm rimau. ada bdk laki 3 org tegoq.hai makan sorang2 ja ka.. aku kheling mata kt depa 360darjah.bru hangpa tau garang ka dak aku neh.skali lg depa mai, depa tgok aku ja lma2 tp xbrani tegoq dah.puaih hati aku.sekali aku NGAP.xberkepala la hangpa smua balek rumah.crita habes dah stelah 2jam aku dok ataih kusi tu dok mengaum sorang2.
mak pak aku pon mai,depa buat mcm xdak apa2 blaku,aku pon buat xtau jgk la..lepaih tu aku gelak jela sorang2..n finally kmi balek rumah..

saja ja nk crita smua ni hangpa jgn dok slh paham plak xdak apa2 yg berlaku..
suspen ka? ceq pon xtau hahahhaha..

bai bai bai

No comments:

Post a Comment

sila2